טבעת יהלומים לאירוסין – כך תבחר נכון

עבור זוגות ישראלים רבים הצעת הנישואין מהווה רגע שיא בלתי נפרד מן הדרך הזוגית אותה עברו בני הזוג יחדיו משלב ההיכרות הראשונית, ההתאהבות האמיתית, החוויות המשותפות ובניית הקשר לאורך הזמן, ועד לרגע כריעת הברך המיוחלת ופתיחת הקופסא בה מנצנצת לה טבעת האירוסין.

בשונה מהחלטות רבות אחרות הנוגעות לזוגיות אשר מתקבלות בשיתוף שני בני הזוג, הנוהג מותיר את הצעת הנישואין המסורתית בידיכם הגברים, כמו גם את הצורך הקריטי לשמור על סודיות מוחלטת לטובת גורם ההפתעה. הנסיבות המיוחדות הללו, "מאלצות" אתכם הגברים להתמודד די לבד עם החלטות מאתגרות בחלקן ולשוטט בין אתרים וחנויות תכשיטים, בתקווה שטבעת האירוסין שתבחרו לרגע החגיגי, תסייע בהשגת ה-"כן" הנכסף. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכם כאן כמה טיפים חשובים שיוכלו לסייע לכם לאתר טבעת יהלומים יוקרתית לאישה כזו שתהיה ייחודית, איכותית וראויה למעמד, ותיענד על האצבע העדינה של הכלה המיועדת, בהתאמה מושלמת:

1. ראשית כל, אל תתקמצנו – חשוב לדעת כי טבעת אירוסין יוקרתית ונחשבת תשלב בין גוף מתכת מזהב לבין שיבוץ של יהלום אחד או יותר, לבחירתכם. כל ניסיון "לחתור" לטבעת מסוג אחר, לטעון שהכלה המיועדת מעדיפה תכשיטי כסף או חלילה תכשיטים רקומים, תיחשב כאי עמידה במשימה, שלא לומר קמצנות.

2. זהב הוא לא רק בצבע צהוב – ישנם רבים הנוטים לחשוב כי זהב מגיע בצבעו הצהוב-זהוב המסורתי בלבד. למעשה, זהב משקף את סוג המתכת העיקרית ממנה עשויה הטבעת כאשר שילוב של מתכות אחרות בריכוז נמוך מעניק את צבע הטבעת. ניתן לבחור בטבעת זהב מסורתית, כמו גם בטבעת זהב ורוד או אדום ייחודיות ולחובבות תכשיטי הכסף בטבעת מזהב לבן. בעוד שהצבע ניתן להתאמה אישית, על איכות הזהב לא כדאי להתפשר וחשוב לבחור בטבעת 14 קראט לכל הפחות.

3. "היהלום שבכתר" – היהלום המשובץ בטבעת הוא גם האחראי העיקרי על מחירה. יהלום גולמי הוא חומר הנכרת בטבע, אולם היהלום שעושה את דרכו אל מעבדות הצורפות ומתנוסס על טבעות האירוסין, זוכה לעתים קרובות להליך עיבוד, שינוי וחיתוך. על מנת לבחור ביהלום איכותי ויוקרתי באמת שיוסיף לנצנץ את ניצוצות החיבור והאהבה שלכם לאורך שנים, חשוב להכיר את מאפייני היהלום –

א. צבע: ניתן למצוא יהלומים במספר צבעים וגוונים, המסומנים באותיות DZ ומציגים יהלומים בגוון שקוף ומבריק, וורוד מרשים ועד חום עכור.
ב. שקיפות: ככל שרמת השקיפות של היהלום גבוהה יותר, כך גם איכותו ועמידותו.
ג. חיתוך: חיתוך היהלום הוא למעשה הפעולה היחידה שמותר לבצע לצורך התאמת הגודל והתצורה למטרה, כאשר חיתוך מקצועי ומוקפד ישמר את הזוהר של היהלום ויהפוך אותו למנצנץ ומחזיר אור טבעי ומרהיב.
ד. גודל: היהלום נמדד על פי הקראט המייצג את אחוז היהלום הגולמי ואיכותו, וכן על פי משקל. בכל הנוגע ליהלומים, בשל מחירם הגבוה, מומלץ שלא להתפשר על מדד הקראט, גם במחיר של בחירה ביהלום קטן יותר.

כיצד ניתן לוודא את איכות הטבעת והיהלום?

רכישה של טבעת אירוסין המיועדת להוות סמל לחיבור הזוגי ומזכרת מרהיבה לכל החיים, כמו גם מחירה הלא מבוטל, מעלה לעתים את החשש מפני הונאה, זיוף או איכות נמוכה שתגרום לשינויים במראה הטבעת לאורך זמן. הדרך הרווחת לרוב להבטיח רכישה של טבעת אירוסין יוקרתית באיכות גבוהה שתספק תמורה מלאה היא באמצעות רכישה ישירה מן היצרן ללא תיווך, כנגד תעודת מקוריות יהלום של המכון הגמולוגי האחראי על בחינה ותיעוד של יהלומים בסטנדרטים בינלאומיים אחידים, כמו גם תעודת אחריות. אם ברצונך לרכוש טבעת יוקרה בסטנדרט הגבוה ביותר שיש, נוכל להמליץ לך לעיין בקולקציית טבעות אירוסין ונישואין באתר S. Schnitzer הנחשבים למובילים ואיכותיים ביותר לאורך עשרות שנים בישראל. בכל מקרה, שיהיה המון בהצלחה ובמזל טוב!

מה היה לנו עד עכשיו?